Oficiální web Štěpána naleznete na adrese WWW.STEPAS.CZ

01.02.15

Ještě dodatek k medicíně

Po odchodu od doktora navštěvuji zmiňovanou "lékárnu" kde mi mladé usměvavé tibetské ženy namíchají bylinky. Pln očekávání hledím do výdejního okýnka. Paní mě volá, abych to obešel dveřmi. Také ji byla asi nepříjemná ta přepážka mezi námi. Vcházím tedy do místnosti, kde jsou regály plné přípravků. A už dostavám do ruky můj příděl na příští měsíc. Jsou to... králičí bobky! K mému překvapení dostávám několik pytlíčků naplněných kuličkami velikosti králičích bobků. Pytlíček ke snídani, pytlíček k obědu, pytlíček k večeři. Já snad ani nic jiného nemusím jíst."Vezmete tři kuličky tohoto a čtyři kuličky tohoto, rozdrtíte a s horkou vodou zapijete."instruuje mě mladá žena. Ke každé denní době dostávám přesné informace o přípravě. Tu před jídlem, tu po jídle, tu půl hodiny tu okamžitě. Potřeboval bych na to speciální školu.Vypadá to že příští měsíc nebudu dělat než že drtit kuličky a namíchávat je ve správném pořadí.
Připadám si jako důchodce, když u večeře vyndávám taštičku plnou medikamentů a hledím abych na něco nezapomněl. Naštěstí moji parťáci, Melanie s Jamesem jsou na tom stejně. Sedíme u večeře a probíráme, co za lék nesmíme zapomenout vzít.
 
Tak takhle teď vypadá můj jídelníček
 
 
Ty igelitové pytlíky jsou všéchny mé...

Žádné komentáře:

Okomentovat